L'esdeveniment ha finalitzat.

Customer Service – Alemany i anglès

Personaltalent Almassora

Inscripcions tancades

Tens experiència en gestió de documentació logística internacional? Tens bon nivell d'anglès i alemany? ¡Aquesta és la teva oportunitat!

El nostre client és una multinacional industrial, amb centre de treball a Almassora (Castelló).

La persona seleccionada formarà part de l'equip d'Administració - Cadena de Subministrament.

Principalment s'encarregarà de la gestió de la informació, canalitzant les comandes per garantir la satisfacció de la cartera de clients:


Funcions

- Recepcionar comandes i negociar i planificar terminis de lliurament.

- Gestionar i preparar la documentació logística del transport internacional d'exportació (Factures, PL, COO, COAS, etc)

- Mantenir informat el client sobre tarifes, preus i nous productes.

- Processar les incidències i reclamacions dels clients.

- Tracte diari amb clients i transportistes internacionals.

- Mantenir actualitzat el sharepoint d'informació de càrrega diària.

- Suport i tracte amb altres departaments de l'empresa com comercial i comptabilitat-facturació.


S'ofereix

- Contracte indefinit

- Horari flexible d'entrada i sortida de dilluns a divendres.


Requisits

- Experiència en gestió de documentació d'exportació

- Formació en CFGS Comerç Internacional o similar.

- Valorable coneixements en venda en consigna, triangulars (Cross Trade), Incoterms 2020.

- Nivell alt d'anglès i alemany.