Tens experiència en gestió de documentació logÃstica internacional? Tens bon nivell d'anglès i alemany? ¡Aquesta és la teva oportunitat!
El nostre client és una multinacional industrial, amb centre de treball a Almassora (Castelló).
La persona seleccionada formarà part de l'equip d'Administració - Cadena de Subministrament.
Principalment s'encarregarà de la gestió de la informació, canalitzant les comandes per garantir la satisfacció de la cartera de clients:
Funcions
- Recepcionar comandes i negociar i planificar terminis de lliurament.
- Gestionar i preparar la documentació logÃstica del transport internacional d'exportació (Factures, PL, COO, COAS, etc)
- Mantenir informat el client sobre tarifes, preus i nous productes.
- Processar les incidències i reclamacions dels clients.
- Tracte diari amb clients i transportistes internacionals.
- Mantenir actualitzat el sharepoint d'informació de cà rrega dià ria.
- Suport i tracte amb altres departaments de l'empresa com comercial i comptabilitat-facturació.
S'ofereix
- Contracte indefinit
- Horari flexible d'entrada i sortida de dilluns a divendres.
Requisits
- Experiència en gestió de documentació d'exportació
- Formació en CFGS Comerç Internacional o similar.
- Valorable coneixements en venda en consigna, triangulars (Cross Trade), Incoterms 2020.
- Nivell alt d'anglès i alemany.