A Nayar busquem un/a tècnic/a que formi part del departament de Producte, més concretament en Àrea Tècnica, les principals responsabilitats del qual seran atendre les sol·licituds d'ajuda, guia o instal·lació que puguin generar els nostres clients rebudes per correu electrònic i/o per trucada a la nostra centraleta d'atenció al client.
Funcions
Suport Àrea Tècnica:
- Suport tècnic a clients per telèfon.
- Suport tècnic a través de helpdesk.
- Suport tècnic mitjançant sol·licituds Whatsapp.
- Ús i maneig de plataformes de configuració i gestió de productes i serveis.
- Formació de plataformes de productes i serveis a clients.
- Creació de reclamacions i avaries en cas de ser necessari per fallada d'equips/petició de client.
- Altes de grups i usuaris en SSO (per a plataformes i APP).
- Capacitat de resolució d'incidències en maquinari i programari dels nostres productes.
- Capacitat de resolució d'incidències de maquinari i programari de tercers.
- Capacitat de trobar i reportar BUGs de les nostres plataformes i serveis.
Suport Àrea Comercial:
- Reprogramació de parcs 72h (per a Echotest o per modificar números d'emergència).
- Revisió i informes de parcs a clients/comercials.
- Comunicacions d'aspecte tècnic a clients.
S'ofereix
Modalitat: hÃbrida 10%, teletreball - 90% presencial
Requisits
- Formació mÃnima: Formació Professional en electricitat, informà tica o telecomunicacions.
- Experiència mÃnima: almenys 2 anys
- Idiomes: anglès avançat – professional
- Coneixement de telecomunicacions (telefonia, gestió de xarxes mòbils, sms...).
- Coneixement en xarxes i informà tica (ip, redireccionament iptables, vpn...).
- Maneig de bases de dades (mongo i SQL).
- Coneixements bà sics d'ús de Linux (en entorn de consola).
- Orientació a l'atenció al client per a la resolució d'incidències.
- Valorable experiència prèvia en el sector de l'ascensor.
- Valorable experiència en treball en equip.
- Valorable experiència en gestió d'equips.