A Nayar Systems busquem un/a tècnic/a que formi part del departament de suport i més concretament en Àrea Tècnica, les principals responsabilitats del qual siguin; atendre les sol·licituds d'ajuda, guia o instal·lació que puguin generar els nostres clients. Aquestes sol·licituds arriben per correu electrònic i/o per trucada a la nostra centraleta d'atenció al client.
Funcions
- Atenció telefònica a clients per resoldre dubtes, incidències o acompanyar-los en la posada en marxa d' equips.
- Estudi d' incidències recurrents de productes Nayar.
- Seguiment d'incidències greus i/o solucions aplicades. Inclou desplegament de nous firmwars.
- Atenció de sol·licituds Helpdesk per correu electrònic.
- Documentació de detalls tècnics o processos.
- Formació a clients de les nostres plataformes o serveis.
S'ofereix
- Tipus de contracte: Indefinit - Jornada completa
- Beneficis socials: Modalitat híbrida 29% teletreball - 71% presencial
Requisits
- Estudis mínims: Cicle Formatiu Grau Mitjà - Informàtica i comunicacions.
- Experiència mínima: almenys 2 anys.
- Idiomes: anglès avançat - professional.
Coneixements necessaris per al lloc:
- Coneixements de xarxes (ip, redireccionament iptables, vpn...).
- Coneixements bàsics d'ús de Linux (en entorn de consola).
- Coneixements de telefonia (gestió de xarxes mòbils, sms...).
- Coneixements de HardWare (components elèctrics i electrònics).
- Orientació a l' atenció al client per a la resolució d' incidències.